RAHSIA LEGAKAN SAKIT LUTUT,
SARAF & SENDI
TANPA MAKAN UBAT

PRODUK LARIS, REPEAT ORDER TINGGI

MAK, AYAH ADA MASALAH MACAM NI?

Lagi perit bila sakit ni dah mula menggangu aktiviti harian dan ibadah.

Tak boleh jalan jauh. Jauh sikit, kena naik kerusi roda
Solat pun dah tak boleh berdiri. Kena duduk atas kerusi
Jalan dalam rumah pun kena pakai tongkat. Ke tandas pun bertongkat
Tak boleh nak duduk lama. Mula la rasa kebas-kebas, lenguh-lenguh

Kadang sampai nak mengalir air mata tahan sakit..

Macam mana lah nak tunai Umrah, Haji nanti.. Risau sangat!

Nak ikut anak pergi ‘jalan-jalan’ pun dah segan.. Takut menyusahkan diorang!

Dah 17 Jenis Produk Cuba Tapi Tak Berkesan

Cakap lah apa produk dan rawatan yang ada, semua dah cuba..Susu, Krim panas, Ubat cina, Ubat doktor, Glucosamine, Ibuprofen, Viatrils, Sarung lutut..

Hampir semua tak berkesan. Ada juga yang berkesan. Tetapi harga pula terlalu mahal.. Mana nak cekau DUIT??

Setiap Penyakit,
Pasti Ada Penawarnya!
Yang Penting..
JANGAN PUTUS ASA!

Ini punca sebenar Sakit Lutut, Sendi & Saraf yang Ramai Orang Tak Tahu!

Sakit ni boleh hilang kalau kita tahu punca sebenarnya…

minyak wak man inflammaging

Menurut kajian seorang doktor dari Italy yang telah berpuluh tahun mengkaji ‘centenarian’, atau manusia yang telah berusia lebih 100 tahun!

Dr. Claudio Franceschi.

Menurut beliau,

‘inflammaging’ (in-flam-ma-ging),

atau ‘keradangan kronik’ adalah satu fenomena, dimana mereka yang telah berusia 45 tahun ke atas, akan mula mengalami sakit sendi dan saraf secara tiba-tiba.

Tanda-tanda ‘inflammaging’ adalah, apabila secara tiba-tiba, kerap berlaku kesakitan di sendi dan saraf kita, seperti sakit kaki dan lutut, sakit pinggang, urat tegang semasa tidur, bengkak, kebas-kebas dan pedih menyucuk bila pijak.

Kerana faktor penuaan, sistem imun badan kita menjadi semakin kurang efisien dan tidak lagi mampu bekerja keras seperti waktu kita muda dulu.

Sendi dan saraf kita akan mula sakit secara perlahan-lahan, dan kemudian kesakitan tu akan berterusan sehingga kita lanjut usia.

Semakin berusia, semakin berlipat ganda kesakitan yang bakal dialami.

Anda sangat bertuah hari ini sebab kami dah bantu lebih 31,079 orang!
HANYA SAPU SAHAJA.
Tak Perlu Makan Ubat!

Takde Kesan Sampingan!

Cuba bayangkan bila..

Terbukti berkesan dalam melegakan masalah:

Terbukti Berkesan - Lebih 31,079 orang dah dapat RASA MANFAAT MINYAK WAK MAN

Minyak Wak Man Boleh Digunakan Di Seluruh Anggota Badan Yang Bermasalah - Kaki, Tangan, Badan & Kepala

Kenapa Banyak Produk Lain Tidak Berkesan?

Kalau anda dah mencuba pelbagai produk sebelum ni dan tidak memberi apa-apa kesan..

Jangan risau…

Ini bukan salah anda.

Kerana kebanyakkan produk di luar sana hanya bertindak seperti ubat tahan sakit sahaja.

Mereka tidak merawat punca sebenar iaitu menguatkan semula sistem imun kita.

Sebab tu selepas beberapa hari anda guna produk-produk tu…

Sendi dan saraf anda mudah sakit kembali!

Ini Perbezaan Utama Minyak Wak Man

Herba-herba ini dah terbukti berkesan dalam merawat sakit berkaitan saraf dan sendi.

CARA GUNA MINYAK WAK MAN

Jom lihat apa kata mereka lepas guna MINYAK WAK MAN

"DAH LAMA SAKIT LUTUT, ALHAMDULILLAH DAH SEMAKIN HILANG"

"DARAH TINGGI PUN BOLEH GUNA MINYAK WAK MAN"

"SENANG NAK BERNIAGA SEKARANG. LENGUH BADAN HILANG, ANGIN PUN KELUAR HABIS"

"SEKARANG LUTUT DAH BOLEH ANGKAT & BOLEH PAKAI STOKIN SENDIRI"

Lulus KKM, 100% Selamat & Tiada Kesan Sampingan

Minyak Wak Man hanya menggunakan 100% bahan semulajadi. Tiada sebarang kesan sampingan yang boleh memudaratkan.

Sebab itu ia mendapat kelulusan KKM!

JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN 100%

TANPA BANYAK SOAL

Sekarang, ramai orang dah rasa menggigil tak sabar nak cuba MINYAK WAK MAN. Termasuk anda yang tengah baca ni. Cuma takut rasa rugi, tak berbaloi. Sebab dah banyak sangat cuba produk yang ada kat luar. Betul tak?

Kami pun sama macam anda. Kalau nak beli sesuatu. Mesti nak pasti betul-betul puashati. Nak cepat sembuh. Dah tak tahan nak tanggung derita sakit saraf, sakit sendi dan lain-lain lagi.

Sebab itu, kami bagi jaminan. Takde siapa pun rugi untuk cuba produk MINYAK WAK MAN. Cubalah produk ni sekarang. Sekiranya… selepas dah amalkan selama 3 bulan. Kalau tak suka dengan kesan. Rasa tak Sedap. Tak suka bau. Tak suka texture. Pulangkan balik.

Bayangkan. Walaupun botol dah kosong. kami tetap akan ganti balik duit anda.

Apa yang pasti. Herba terbaik dari Jawa ini Sangat Efektif, tanpa kesan sampingan sebab produk ni diiktiraf oleh KKM.

KINI DAH 275,000+ LEBIH BOTOL TERJUAL!

Harga sebenar Minyak Wak Man ialah RM60 sebotol.

Tapi anda tak perlu bayar sebanyak itu jika order hari ini.

Kita ada buat promosi khas untuk mereka yang beli daripada website ini sahaja!

PILIH SALAH SATU PAKEJ DI BAWAH

Pakej C - Minyak Wak Man

RM579

RM 160

Pakej B - Minyak Wak Man

RM 329

RM 100

Pakej A - Minyak Wak Man

RM 120

RM 60

KHAS UNTUK HARI INI
July 15, 2024 SAHAJA

Selepas PROMO ini tamat, harga akan kembali seperti biasa & TIADA LAGI FREE GIFT

Anda Kena Bertindak Sekarang

Semakin lama anda tangguh, akan semakin sakit sendi dan saraf anda.

Takut lama-lama, masalah tu jadi semakin teruk berganda-ganda.

Anda terpaksa buat operation yang memakan ribuan ringgit dan menanggung kesakitan yang lebih dahsyat!

Harga Kos Rawatan Lutut

Ini contoh harga rawatan sakit saraf dan sendi yang anda perlu tanggung sekiranya anda biarkan kesakitan sendi dan saraf ni berterusan!

MAHAL!
Ribuan ringgit harganya!

SOALAN LAZIM

1 botol ada 30ml, boleh guna sehingga 1 bulan bergantung pada cara penggunaan

Ya, sesuai, malah bayi yang kembung perut pun boleh guna.

100% selamat, kerana bahan yang digunakan terdapat 100% dari alam semula jadi, tidak ada setitik pun bahan kimia. Juga tiada alkohol dan kandungan yang haram. Jangan risau, Lilalhita’aala.


1 tahun selepas anda buka penutup botol.

Ya , lelaki dan perempuan boleh guna , malah untuk yang ada masalah senggugut pun boleh guna

Kesan bergantung pada setiap orang. Paling cepat, dalam 1 jam dah mula rasa perubahan. Tetapi untuk kesan yang lebih mujarab, kami sarankan untuk amalkan selama beberapa minggu.

Boleh, tiada masalah. Minyak Wak Man kurang panas dan kandungan 100% bahan semula jadi. 

Ya semestinya ada.  Minyak Wak Man dihasilkan dari kilang bertaraf GMP. Selamat digunakan tanpa was-was.

Mudah sahaja, sapu beberapa  titik minyak Wak Man setiap hari 2 kali, waktu pagi dan malam di kawasan yang sakit.

LIKE METHOD MARKETING SDN. BHD. (1198167M)
DISCLAIMER :
1- CUSTOMER PERSONAL DATA WILL BE USED TO PROCESS THEIR ORDER, SUPPORT THEIR EXPERIENCE THROUGHOUT THIS WEBSITE, AND FOR OTHER PURPOSES DESCRIBED IN OUR PRIVACY POLICY.
2- EARNINGS AND LEGAL DISCLAIMERS DISCLOSURE: WE HAVE NO AFFILIATION WITH META, TIKTOK, GOOGLE LLC, GOOGLE, OR GOOGLE PARTNERS. ALL TRADEMARKS OF GOOGLE PRODUCTS ARE THE PROPERTY OF GOOGLE LLC. THIS SITE IS NOT PART OF, OR ENDORSED BY, META, TIKTOK, GOOGLE, SNAPCHAT, TWITTER OR ANY SOCIAL MEDIAL PLATFORM IN ANY WAY. TIKTOK IS A TRADEMARK OF TIKTOK, INC. YOUTUBE AND GOOGLE ARE TRADEMARKS OF GOOGLE, LLC. SNAPCHAT IS A TRADEMARK OF SNAP, INC. TWITTER IS A TRADEMARK OF TWITTER, INC. 
3- PRIVACY POLICY: WE USE META AND TIKTOK ADS REMARKETING TO ADVERTISE THIS WEBSITE ACROSS THE INTERNET. ADWORDS REMARKETING WILL DISPLAY RELEVANT ADS TAILORED TO CUSTOMER BASED ON WHAT PARTS OF THIS WEBSITE CUSTOMER HAVE VIEWED BY PLACING A COOKIE ON THEIR MACHINE. THIS COOKIE DOES NOT IN ANYWAY IDENTIFY CUSTOMER OR GIVE ACCESS TO THEIR COMPUTER OR DEVICES. THE COOKIE IS USED TO SAY “THIS PERSON VISITED THIS PAGE, SO SHOW THEM ADS RELATING TO THAT PAGE.” GOOGLE ADWORDS REMARKETING ALLOWS US TO TAILOR OUR MARKETING TO BETTER SUIT CUSTOMER NEEDS AND ONLY DISPLAY ADS THAT ARE RELEVANT TO CUSTOMER. IF CUSTOMER DO NOT WISH TO PARTICIPATE IN OUR META AND TIKTOK ADS REMARKETING, THEY CAN OPT OUT BY VISITING GOOGLE’S ADS PREFERENCES MANAGER. 
4- DISCLAIMER: INDIVIDUAL RESULTS MAY VARY, AND TESTIMONIALS ARE NOT CLAIMED TO REPRESENT TYPICAL RESULTS. ALL TESTIMONIALS ARE FROM REAL MEN AND/OR WOMEN, AND MAY NOT REFLECT THE TYPICAL CUSTOMER’S EXPERIENCE, AND ARE NOT INTENDED TO REPRESENT OR GUARANTEED THAT EVERYONE WILL ACHIEVE THE SAME OR SIMILAR RESULTS. EACH INDIVIDUAL HAS UNIQUE EXPERIENCES, EXERCISE HABITS, EATING HABITS, AND APPLIES THE INFORMATION IN A DIFFERENT WAY. THUS, THE EXPERIENCES THAT WE SHARE FROM OTHER PEOPLE MAY NOT REFLECT THE TYPICAL USERS’ EXPERIENCE. HOWEVER, THESE RESULTS ARE MEANT AS A SHOWCASE OF WHAT THE BEST, MOST MOTIVATED CUSTOMER HAVE ACHIEVED. MINYAKWAKMAN.COM IS NOT A DOCTOR, AND OUR ADVICE IS NOT A SUBSTITUTE FOR MEDICAL ADVICE. LEGAL DISCLAIMER: THESE PRODUCTS ARE NOT INTENDED TO DIAGNOSE, PREVENT, TREAT, OR CURE ANY DISEASE.
5- SHIPPING & DELIVERY: WE WILL DELIVER WITHIN 24 HOURS ON WORKING DAY  AFTER CONFIRMING CUSTOMER ORDER. IT IS EXPECTED TO ARRIVE WITHIN 7-14 WORKING DAYS. WE WILL NOTIFY CUSTOMER WHENEVER THERE ARE SPECIAL CIRCUMSTANCES. 
6- RETURN: CUSTOMER CAN CONTACT US AT +60132877769 FOR ANY INQUIRY. WE DO NOT OFFER REFUND FOR ALL OF OUR SERVICES OR PRODUCTS.
7- PRIVACY: WE WILL NOT USE PERSONAL INFORMATION PROVIDED BY OUR CUSTOMER FOR ANY PURPOSE OTHER THAN SHIPPING AND CONTACT. WE WILL NOT TRANSFER OR GIVE IT TO ANY PARTY OUTSIDE OUR ORGANIZATION.
8- TERMS & CONDITIONS : BY VISITING OUR SITE / OR PURCHASING SOMETHING FROM US, CUSTOMER ENGAGE IN OUR “SERVICES” AND AGREE TO BE BOUND BY THE ALL ABOVE TERMS AND CONDITIONS.